TheGloriestOne
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag van Prinses C DOW

Ga naar beneden

Vraag van Prinses C DOW Empty Vraag van Prinses C DOW

Bericht  thomas1964 vr sep 09, 2011 10:38 am

Hey Thomas,Thomas ik wilde namens DOW even wat met je bespreken. Ik hoop in ieder geval dat je d moeite neemt om dit door te lezen.Al geruime tijd leven DOW en TGO op voet van oorlog met elkaar. Dat is, naar mijn idee van kwaad naar erger gegaan en eigenlijk compleet uit de hand gelopen. Voor ons was niet TGO of jij het probleem. Zeker niet. Dat was Wesley. Door zijn gedrag en uitlatingen wekte hij de woede van onze leden. En tsja… actie-> reactie -> oorlog -> geen houden meer aan….Verheugd was ik zo straks ook toen ik hoorde dat je, ongetwijfeld om je eigen redenen, Wesley hebt ontslagen. (einde deel 1)
. Ik, wij van DOW, zien hierdoor een mogelijkheid om de oorlog ff wat rust te gunnen en het tussen ons, de personen en de alli’s opnieuw te proberen.Een BG is voor nu natuurlijk veel te hoog gegrepen. Maar wij zouden best willen aansturen op een soort van wapenstilstand. Als je hier wel interesse in hebt laat het me dan zsm weten. Ik beloof jou dat leden van TGO niet meer door DOW aangevallen zullen worden. Ja, je mag best weten dat enkele “kleinere” leden hier morrend mee akkoord gaan. Maar ik, wij de leiding binnen DOW hebben hen in de hand.Begrijp me niet verkeerd. Ik, wij, gaan niet smeken. Dat staat niet en dat hoort niet. Maar we zien wel mogelijkheden.
. Vertrouwen, en dat is natuurlijk wederzijds, moet groeien. Maar dat kan alleen als we het een kans geven. Zou je er dus eens serieus over na willen denken?Oja, de leiding binnen DOW is van deze mail op de hoogte. Zou je de reactie naar mij kunnen sturen?Alvast bedankt.Nog 1 dingetje….. heb je de coords van Wesley al?Groetjes prinses C

:taz: :rambo: :taz:

thomas1964

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 08-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum