TheGloriestOne
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

the gloriest one heeft veel moeite op dit moment ik stel iets voor aan thomas

Ga naar beneden

the gloriest one heeft veel moeite op dit moment ik stel iets voor aan thomas Empty the gloriest one heeft veel moeite op dit moment ik stel iets voor aan thomas

Bericht  rokay wo okt 19, 2011 1:34 am

mij leek het een goed idee om tgo 1 en tgo 2 weer samen te voegen zodat we allemaal zo veel bescherming bieden tgo begint best veel vijanden te krijgen dus dat is ook een argument protection richt heel veel aanvallen op ons voor al AMATERAZU MAAR DIE VOORAL OP MIJN BUURMAN EN IK
11/322 ZE HEEFT ME BLUT GEMAAKT dat is echt niet leuk ik hoop dat er weer een tgo komt.in plaats van 2. Neutral Neutral Neutral Neutral Neutral Neutral Neutral Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad :steen: :steen: :steen: :steen: :steen: Sad Sad Sad Sad Sad Suspect Suspect Suspect Suspect Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

groetjes
rokay


Laatst aangepast door rokay op wo okt 19, 2011 1:36 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfout)

rokay

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum